Kategória

Rozdávačky ako nástroj guerilla kampane

Rozdávačky ako nástroj guerilla kampane

„Rozdávačky“ v našom slangu neoznačujú žiadne osoby, ale reklamné predmety, ktoré sú určené na rozdávanie. Keďže sa tieto „rozdávačky“ veľkoryso ponúkajú, firmy využívajú hlavne lacné reklamné predmety typu: plastové guľôčkové perá, odznaky, samolepky, balóny...

Aj „rozdávačky“ môžu prinášať posolstvo. Ak nechcete, aby boli rozdávacie reklamné predmety len splnenou povinnosťou niečo rýchlo rozdať, pouvažujte nad tým, ako aj takýmto dokážete aj lacným predmetom čosi povedať. Ak dostanete ten správny nápad, môžu byť aj rozdávačky, tým správnym nástrojom na guerilla kampaň.


Na balóne zaujímavo vynikne práve potlač obrázkov, ktoré sa nafukovaním zväčšujú. Napríklad balóny s potlačenou podobizňou mozgu, použil vo svojej kampani žurnál The Economist. Chceli tým vtipne naznačiť, čo sa bude diať s vašou mozgovou kapacitou po čítaní ich odbobrného žurnálu.
Potlačiť takto nafúknuť sa môžu rôzna časti ľudského tela :) Ja osobne si viem predstaviť kampaň plastickej chirurgie, ktorá by umožnila potencionálnym klientkam nafúknuť si svoju vysnívanú veľkosť napr. pier, či "balónov".
Túto kreatívnu vlastnosť môžete využiť a odovzdať tak vtipné posolstvo, ktoré má potenciál šíriť sa. 

Potlačený balón je možné využiť aj ako kreatívnu pozvánku na Váš event. Prinášame pár inšpirácií v galérii pod článkom.

Akú kreatívnu potlač, by ste zvolili na balóny vy a pri akej príležitosti??? Napadá vám aj iný reklamný predmet, ktorý by sa dal využiť rovnako?
Svoj názor alebo nápad môžete uverejniť v diskusii pod článkom.

Ak sme Vám pomohli pri vnuknutí nápadu, radi pomôžeme aj pri jeho realizácii. Kontaktujte naše obchodné oddelenie.

Obrázky k článku:
 

rozdavaciereklamnepredmety-balon1
menu
rozdavaciereklamnepredmety-balonpozvanka